Dari Perak ke Terengganu


IPM

Minggu depan (sebenarnya start 13 hingga 17 November 2011) aku akan ke Institut Perikanan Malaysia, Chendering, Terengganu. Mungkin dalam minggu depan jugaklah aku tak dapat nak bukak blog nie. Jadi kepada followers baru, aku follow korang balik bila aku dah online balik.

Sebenanrnya aku dah biasa ke IPM ni, dulu pun masa mula-mula join jabatan nie aku start kat sana. Kursus 3 bulan sebelum dihantar bertugas. Huhu bunyi macam persiapan sebelum berperang plak. Tapi kali ini aku datang semula pasal nak menghadiri kursus erkk senang mau cakap laa, kursus bagi lengkap 7 hari bekerja (Wajib sebagai kakitangan awam).

Mula-mula akan pegi berdua tapi bila member seorang nie ada masalah, nampaknya terpaksalah aku drive sorang-sorang ke sana. Tak per, Insya-Allah boleh sampai punya. Ingat ke lagi jalan nak kesana arr? huhu

dari barat ke timur

Kalau ikut maps di atas nampak macam senang. Atas peta memang nampak mudah tapi bila dah gerak nanti, melilau juga mata cari penunjuk arah. Kalau di ikut dari sumber internet, jarak perjalanan adalah 544.7 KM dengan jangka masa perjalanan lebih kurang 7 ke 8 jam. Perghh kebas tulang punggung.

Doakan perjalanan aku selamat

3 comments:

  1. dan selamat bercuti makan angin...huhu
    terima kasih cikgu

    ReplyDelete
  2. En din blues saya dr perak nak ke trengganu ikut jalan waze tjk tu dah ok. Ke

    ReplyDelete