Raya OoH Raya

Tiada yang menarik sangat hari raya tahun ini..Bab dengan keluarga memang menarik sangat-sangat tapi dengan geng sekolah agak kureng sikit. Tiada lagi beraya beramai-ramai seperti tahun-tahun sudah. Mungkin sibuk atau atau status sahabatku yang kini berubah. Erm, bila dah berkeluarga memang cam nie la agaknya. Yang aku nie ntah bila la pulak agaknya. Sehari sebelum raya sibuk tolong mak buat buras. Dah memang tanggungjawab aku tukang masak buras. Selain itu sempat lagi lepak-lepak dengan bebudak kampung walaupun geng-geng lama yang sama-sama ja`at dulu tiada. Yang tinggal hanya bebudak baru (baru nak ceburkan diri dalam bidang kesamsengan). Pagi raya aku tak sembahyang raya pasal demam dan tak sihat. Mungkin keletihan agaknya. Yang agak malang tahun ini, aku kurang sikit beraya ke rumah famili lain pasal segan. Segan atau malu, ntahlah. Tahun yang malang sikit bagi aku pasal beraya dalam keadaan pokai. haha.

No comments:

Post a Comment