Edit Header

Alhamdulillah siap gak header kat atas tue..pening woo nak buat. Aku bukannya terer nak edit-edit template ni. Tapi berkat bakat kesabaran, kreatif dan kelentong yang menggebu dalam pala hotak aku nie, akhirnya boleh juga aku tersenyum sambil postpone perasaan yang berkobar-kobar mau terkucil nie.

Cara aku buat kat atas tue cuma edit 2 3 kerat HTML dan kemudian edit background, header picture dan tambah picture widget sikit. Korang tak paham korang punya pasal. Janji aku puas ati dengan hasil imaginasi aku semalaman (tidor kul 4.00 pagi)

Bila ada masa plak nanti (esok lusa la pasal sekarang aku nak balik pulun tidor yang tak menjadi semalam) aku nak kemaskan sikit lagi. Font dan design kena edit sikit biar berpinar mata ini..huhu

Jom balikkkkkkkkkkk~!!!!!!!!!!!!!!

4 comments:

  1. kehkehkeh...sempoi ar header....hihi

    ReplyDelete
  2. buruk header tue..tengah perah otak pakai kebot nie nak cari idea lain..wahhaha

    ReplyDelete
  3. gambar header tu dulu penghias meja prep.. kunun buat semangat suh rajin belajar.. ;p

    ReplyDelete
  4. Same laa..siap balut pakai plastik lagi..abis sekolah ikut rambut panjang macam gambar tue plak..hahah

    ReplyDelete